DreamsAreDreams

Alla inlägg den 28 september 2016

Av Andrietta Eliasson - 28 september 2016 19:42

Halloj!!


i morgon är det dags för svaren från fråge stunden :3

jag hoppas ni är lika taggade som jag, jag kan ju bara säga att jag är super taggad på att svara på era frågor.


Längtan tills i morgon är stor inte bara för att besvara era frågor utan också för att.

Utan för att mitt <3  (aka min kille ) ska komma hem till mig och vara hos mig i några dagar


Vad som händer nu...

 

Det som ska göras just nu är att jag ska försöka baka nått....

 

._.'.....

vad ljuger jag för kommer faktisk inte orka baka nu.

ååååhhh

är så besviken på mig själv

tänkte försöka göra en muffin till en klass kompis som fyller år snart :c

jag ger henne lite choklad det blir skit bra <3


Nytt inlägg kommer i morgon på morgonen och i morgon efter skolan för att besvara era frågor.

för på morgonen tänkte jag köra en why so serious?

där jag kommer ta upp massa olika saker varför man är så seriös runt löjliga ämnen.


Men så länge så får ni vänta på en ny omröstnig in för i morgon.


Sååååååå 

HA DET :3*

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards