DreamsAreDreams

Alla inlägg den 7 september 2016

Av Andrietta Eliasson - 7 september 2016 19:19

HEJ!

Jag är super glad för i mon är första riktiga skoldagen som börjar, och jag kan bara säga tt jag har längtat :3

jag värkligen älskar skolan det finns inget bättre att säta tankarna på när allt känns jobbigt.

Det ända jobbiga är hur man ska göra efter skolan för jobb är inte min grej, eller jo det boro vad för jobb man får om det är nått man tycker om så är det lätt att tycka om att jobba.

Men det jag längtar mest efter är naturkunskap :3

jag går ju en linje man typ alltid har naturkunskap men kan inte få nog utav naturkunskap, bioligi och allt det andra i min linje :3


Jag kan inte få nog utav att lära mig nya saker för det är sån jag är :3


Men iaf skriv gärna i kommentaren vilket ditt favorit ämne är eller jobb?


Ha det!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards