DreamsAreDreams

Alla inlägg den 25 september 2016

Av Andrietta Eliasson - 25 september 2016 18:42

Heej


idag tänkte jag skriva ett inlägg om ett helt nytt spel jag skulle testa.

men efter som det tog hela dagen för mig att installera det....

så gick ju inte det...

fatta att man fick 3st skivor som man skulle instalera ifrån ._.'

det är ju helt sjukt.

jag antar att jag får testa och sedan skriva om det nästa helg efter som det är då jag har tiden.


PÅ torsdag kommer jag ha ettt inlägg om mig så skriv gärna frågor som ni har om mig i det kommande inlägget :)

så skriv gärna då i kommentaren ora er inte om jag inte svarar utan bara puuplicerar eran fråga utan jag kommer ju svara i ett senare inlägg :)

och fråge inlägget kommer dycka upp 2 gånger i veckan :3


såååå....


Ha det :3

App

Av Andrietta Eliasson - 25 september 2016 09:18

Heej


Nu kanske ni tror att jag glömde att spela nått och göra ett inlägg.

Nej det har jag inte jag fastnade vid en app på mobilen som jag laddade ner igår

den heter sunken secrets

väldigt bra ;)


Menigen med detta spelet är att du ska rädda hela ön

jag skulle inte kalla det ett spel som man måste vänta hela tiden.

Det finns alltid nått man kan göra.

spelet har en lite likhet om Hay Day men ändå är detta spel enligt mig lite roligare.


Men hela spelets mål är ju att besegra häxan i spelet och att rädda ön.


 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards