DreamsAreDreams

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 9 augusti 2016 09:25

Heeej!


JAg har sätt den bästa filen någonsin :3

I förgår så såg jag den bästa filmen eller ja en av dom bästa men ni vet stort batman fan :3

Jag kan bokstavligen se den om och om igen. 

Och jg tror att den kommer en uppföljare jag är så exalterad :"

  Jocker och Harly  

så underbart par dom är mina favo skurkar jag vet faktisk hela bakrunden på båda skurna kan skriva om dom i nästa inlägg :3


Men iaf i går senare under dagen så träffade jag på mammas kusiner som kommer från tyskland och ett av den kusinens barn :3

Kanske låter lite komplixerat men jaja kusin barnet kommer komma hit till oss och sova över här i morgon så det ska bli spännande :3


Och just det om ni inte har sätt filmen så gör det den är så bra!!!


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards