DreamsAreDreams

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 1 augusti 2016 17:56

Heeej!!!
Idag har jag köpt pennor och nya pennor och kritor mer tavlor eller ja dom man målar på så japp från dagen jag började måla med färg har jag blivit galen i att färga måla och skissa det är så jag uttrycker mig typ fast mer åt att få mig att tänka på annat jag tror det är det som är meningen det gör mig lugn och får mig och sluta tänka för mycket.

Och även så har jag köpt en ny bikini som är blå eller marinblå så ja.... det var ett nödvändigt köp för min nuvarande är för liten sååå.... jupp nu tänker jag måla eller spela wild star för det är kul så hörs vi i mon :3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards