DreamsAreDreams

Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 23 augusti 2016 20:02

Heej 

och förlåt att jag inte har skrivit på länge men det blir lätt så när mobilsurfen är slut och att man praktiserar från 10 till 7

Men om Jag bara visste hur man kunde göra inllägg och så publiceras dom atoumatiskt.

 vet att det låter som fusk men det är jätte mycket nu när man går i andra ring :c

jag praktiserar 3 gånger i veckan och har långa torsdagar och fredar sen kan det hända att min praktik plats vill ha in mig på heligerna :/

Men jag ska värkligen göra mitt bästa kanske händer att jag lägger upp en video ist för ett skriv inlägg :3

Och såklart så kommer jag göra ännu fler inlägg om batman skurkar och mina favo batman saker :3 och mycket mer c:



Ha Det BRA :3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards