DreamsAreDreams

Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av Andrietta Eliasson - 12 augusti 2017 23:14

Heejsan!
Lite senare inlägg för att det är ett måste om att skrytta om mitt och Agnes skinns på minecraft, och Ja! Jag spelar minecraft för att det är otroligt kul, just nu är det få personer på Agnes suriver det är hon som äger den. Men det är otroligt roligt med att spela med Agnesan <3

Men nu till den viktiga delen...
SER NI HUR FINA VI ÄR!!!!!
the Skins :3
Det var så lätt att fixa dom med :3 toppen nöjd med mitt <3

(Mitt skins ska likna en viss pokemon ;) )

Men...

Ha det!! ;3

Av Andrietta Eliasson - 12 augusti 2017 16:39

Hej!

Efter som jag har varit borta en längre tid kanske ni undrar vad som har hänt, så låt oss göra detta kort fattat.

Jag har avsluat 2 förhållanden,

varit i depristion.

Fixat mitt grymt snygga rum med nya möbler ect,

och självklart har jag fyllt 18 och gått på krogen och andra fester med starkare drycker.

men på toppen av det har jag faktisk färgat mitt hår grönt och klippt dt kort :)

Ni kommer troligen få se det en vacker dag men då blir det kanske en liten gammal bild efter som färgen har nu gått ut.

 

Ni kanske undar vad jag har lärt mig i mina 2 förhållanden? inte? 

iaf vad jag lärde mig är att jag är starkare och mår psykisk bättre som ensam såklart skulle jag inte skrivt detta inlägg idag om jag inte hade en underbar vän <3 

 

En ny  katogori som kommer komma är Studenten för why not :3

 

Bye!

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards