DreamsAreDreams

Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Klass tröjor!!

Av Andrietta Eliasson - 5 februari 2015 17:49

Hej mina fina Regnbgåar  

Ja när man går i 9:an så finns det nått som heter klass tröjor detta gör man i 9:an tsm med sin klass...

Och själv klart tänker man detta kommer gå jätte bra....   ._.'

Om man gick i en normal skola! låt mig säga detta det finns inget som heter normal på människor eller nått men nu änvänder jag normal ändå...

så Om jag gick på en normal skola skulle jaginte tänka såhär...

Efter som jag har byt skola så känns det lite konstigt fortfarande jag byte när jag skulle börja i 6:an

Och den skolan jag går på nu ligger ute på landet jag säger inte attt det är nått fel på landet men...

  

Jag är inte som dom hälften röker, snusar och dricker och dom har ingen bra smak egligt mig visst alla har olika smaker men ändå jag vill inte gå med konstig tröja deras humor är inte äns rolig dom skojar om lärare öl raggare tjejr.

Och ofta få man höra detta. Som flickan sa.......

Vadå ska jag skrata åt det eller  

aja men jag lovar att vissa våran klasss tröja när den är klar   


Ha Det :)

 
 
Linn♡

Linn♡

5 februari 2015 18:33

vi har problem med våran klasströja XD hhaha blir aldrig avXD

SV; jag mår bra, tack som frågar;PP ♡♡ Hur mår du själv?
När du gör själva inlägget, där du exempel hittar olika smileys, olika texttiler och allt sådant. I den "spalten" / raden så finns det även en youtube symbol! Kopiera det youtube videon du vill ha (kopiera länken) och klistra sedan in genom att klicka på youtube symbolen när du är inne på inlägget! :) Hoppas du förstod<33 ♡

Kramar! Hoppas du haft en bra dag:)

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Andrietta Eliasson

5 februari 2015 18:49

Jaha tack tack tack så mkt :) själv mår jag bra gud vad snällt av dig och tack :)
Kram!!

 
johan

johan

26 september 2015 10:55

Hoppas tröjorna vart bra!

http://klasstrojor.com

Andrietta Eliasson

8 januari 2016 13:08

dom blev helt okej men materialet var underbart ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrietta Eliasson - 22 februari 2018 08:43


Hej!!! Igår så tatuerade jag mig och jag är så sjukt nöjd

Av Andrietta Eliasson - 10 februari 2018 12:45

  Halloj!   Vad är Rätt och vad är Fel, detta ä nått man tycker och tänker själv, självklart är vi oilka idiver som tycker tänker olika men ibland kan vi tänka lika dant men alla tycker inte lika dant kanske några men inte alla. Etik och Mora...

Av Andrietta Eliasson - 3 februari 2018 09:06

  Hej! Ja det var ett tag sen jag skrev här men ja sånt händer. Jag försöker köra så hårt som möjligt med mitt GA (gymnasie arbete) och även pugga så mycket som möjligt för att försöka komma in på högskola. Det är lite stressigt så drfär de...

Av Andrietta Eliasson - 14 januari 2018 11:58


Heej! Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva men nu är det bara såhär det är, man hinner inte alltid. I lördags va jag ute med mina vänner och dansade på en nått klubb. Det är favorit klubben att dansa på och deras slager bar är så grym...

Av Andrietta Eliasson - 7 januari 2018 12:00

    Heej!   Nu, idag börjar min sista termin i skolan och här liger jag sjuk.. det känns inte så jätte bra.. Det är mycket just nu som inte känns jätte bra, men året har bara börjat och jag va sjuk sen det börja. Jag hoppas att det komm...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards