DreamsAreDreams

Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

Dina Frågor Mina Svar :)

Av Andrietta Eliasson - 2 februari 2015 18:41

Hej alla fina regnbågar   

Tack alla som gav mig frågor och nu på era frågor tänkte jag bevara dom!  


So let's start   

Fråga Nr1: Hur länge har du bloggat?

Svar: Jag har bloggat... några gånger fast då har jag bloggat om spel och sånt hehe  

Fråga Nr2: Favorit maträtt?

Svar: Har igen speciel tror jag har ganska svårt att bestäma mig   

Fråga Nr3: Favorit årstid &Varför?

Svar: Det är nog våren för att på våren fyller jag år och jag gillar att se när blommorna börja komma och allt börja bli grönt  

Fråga Nr4: Vart går ditt drömresemål?

Svar: London Har varit där en gång och jag trivdes värkligen men jag vill också åka till barasilien har alldrig varit där    

Fråga Nr5: Hur fixar du din Mussak på bloggen?

Svar det är inte jätte enkelt att skriva men jag sökte det på YT på hur man gjorde och jag lärde mig ganska bra då kan göra en video på hur jag gjorde bara för dig   

Fråga Nr 6: Vad gör du helst på fritiden?

Svar: Jag älskar att vara med vänner och spela musik och sjunga Love to the music  

Fråga Nr7: Favorit ämne i Skolan?

Svar: Det är Musik,Idrott Och so/sv   

Fråga Nr8: Favorit Musik?

Svar: Jag har Igen jag gillar och lyssna på det jag känner för och hur jag känner mig men några utav mina favoriter är nog Ladykiler med Maroon 5 och uptown funk med bruno mars  


Så Det var alla frågor Hoppas ni tycket om dett inlägget och hoppas ni har en bra dag.

Som tack kommer jag Kolla in på era bloggar och läsa lite kankse lämnar en komentar eller två  

Iaf!!!!


Ha Det :)


 
 
issa

issa

2 februari 2015 19:15

Svarade på dina kommentarer i min blogg :) Tack så mycket! Det stärkte mig något det du sa om upp-och nergångar <3

http://www.izzieblue.bloggplatsen.se

Andrietta Eliasson

2 februari 2015 19:24

Stärker mig mer när jag gör personer mer gladare:) Ps ta ett problem i taget ;D Jag brukar sjunga bort mina det stärker en självkänsla hos mig :)

 
Linn♡

Linn♡

2 februari 2015 20:19

Vad roligt att läsa:DD ♡♡
Massa kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Andrietta Eliasson

2 februari 2015 20:21

Roligt att du läser :)
Stor kram:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrietta Eliasson - 22 februari 2018 08:43


Hej!!! Igår så tatuerade jag mig och jag är så sjukt nöjd

Av Andrietta Eliasson - 10 februari 2018 12:45

  Halloj!   Vad är Rätt och vad är Fel, detta ä nått man tycker och tänker själv, självklart är vi oilka idiver som tycker tänker olika men ibland kan vi tänka lika dant men alla tycker inte lika dant kanske några men inte alla. Etik och Mora...

Av Andrietta Eliasson - 3 februari 2018 09:06

  Hej! Ja det var ett tag sen jag skrev här men ja sånt händer. Jag försöker köra så hårt som möjligt med mitt GA (gymnasie arbete) och även pugga så mycket som möjligt för att försöka komma in på högskola. Det är lite stressigt så drfär de...

Av Andrietta Eliasson - 14 januari 2018 11:58


Heej! Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva men nu är det bara såhär det är, man hinner inte alltid. I lördags va jag ute med mina vänner och dansade på en nått klubb. Det är favorit klubben att dansa på och deras slager bar är så grym...

Av Andrietta Eliasson - 7 januari 2018 12:00

    Heej!   Nu, idag börjar min sista termin i skolan och här liger jag sjuk.. det känns inte så jätte bra.. Det är mycket just nu som inte känns jätte bra, men året har bara börjat och jag va sjuk sen det börja. Jag hoppas att det komm...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards