DreamsAreDreams

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av Andrietta Eliasson - 10 februari 2018 12:45


Halloj!

 

Vad är Rätt och vad är Fel, detta ä nått man tycker och tänker själv, självklart är vi oilka idiver som tycker tänker olika men ibland kan vi tänka lika dant men alla tycker inte lika dant kanske några men inte alla.

Etik och Moral är det jag arbetar mest i skolan om på de flästa olika ämenerna.

 

Jag kan inte fatta att Det är 11 dagar kvar tills jag ska tatuera mig jag e lite nervös....

 

Men iaf... Det är mycket som händer i livet.. Jag har tex tagit bort tinder och ja det är stort för mig.

För nu om jag ser en söt kille måste jag bokstavligen våga gå fram och prata med denna personen och kanske möjligen bli dissad men hallå.. 

Det är lite dags att göra sånna här saker och man växer av det som människa.

 

Jag har funderart på att lägga ut min instagram här men har inte listat ut hur man gör.. så änn så länge får jag helt eneklt skriva det i slutet på hörnet men kanske inte just idetta för kan lika gärna skriva det nu ( andrietta99 ) 

 

OCH

118 Dagar kvar till STUDENTEN!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards