DreamsAreDreams

Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Andrietta Eliasson - 14 januari 2018 11:58

Heej!

Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva men nu är det bara såhär det är, man hinner inte alltid.

I lördags va jag ute med mina vänner och dansade på en nått klubb. Det är favorit klubben att dansa på och deras slager bar är så grym dock så är det dyrt att köpa drika där så jag skulle tipsa om att gå och för festa/dricka på ett billigare ställe.
Men jag hade iaf super kul.


I morgon så ska jag till en tatuerar för att prata om tider. Jag vet dock inte om man betalar direkt eller nått annat så innan jag bokar en tid så ska jag kolla hur en betalning verkligen går till och om det blev att jag har räknat fel så tar jag och tatuerar mig till hösten ist.
Det är mycket man bör tänka på innan man tatuerar sig men jag har tänkt ganska långt tycker jag så vi får se om det kommer bli nått.

Ha Det!!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards