DreamsAreDreams

Alla inlägg den 22 november 2017

Av Andrietta Eliasson - 22 november 2017 10:09

Hejsan!!

Jag har färgat håret!! Till Blått!
Och jag är skit nöjd!!

Jag har velat färga det länge men eftersom jag inte har vågat att blondera det så har det slutat med att de har blivit grönt.
Inget fel på grönt för jag passade i det så nu har jag haft, vin rött, lila, grönt och nu blått.

Jag kommer antagligen fortsätta färga mitt hår och i hela slut ändan kommer jag ha det i antagligen blondt eller brunt eller kanske svart men jag har mycket kvar som jag vill göra innan jag stannar på min slut färg :)


Jag vet att bilderna är lite åt fel håll men jag orkar inte bry mig om små detaljer.

Meen...

Ha Det!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards