DreamsAreDreams

Alla inlägg den 19 november 2017

Av Andrietta Eliasson - 19 november 2017 10:46

Hejsan!!

Helgen har varit så fullbokad så nu e det skönt att vara hemma på en söndag :)

Fredag!
Då gick jag och en vän ut på krogen och drack lite.. okej det kanske blev lite mycket för min del men jag blev bjuden på en hel del sa min kompis som jag va med och det dåliga va att jag inte noterade de. Det är därför det är viktigt att man inte går ut själv för om det händer nått så har man nån man kan lita på där. Och för mig kunde det bli väldigt många drinkar än vad jag tål.
Men allt gick ju bra, jag hade trevligt på min favorit bar som vanligt.

Lördag!
På lördag så var jag på hemma fest för att fira 2st 18års dag! Och de va riktigt kul, det va bara jag och 7 andra tjejer till sen stack 2 hem. Dagen va iaf underbart rolig


Söndag!
De snöar...

Men idag blir det iget mer än lussekatter och gamla julkalendrar att titta på.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards