DreamsAreDreams

Alla inlägg den 15 november 2017

Av Andrietta Eliasson - 15 november 2017 11:09



Hejsan!!

 

Ni vet när man kommer till den delan att man inte orkar med kärlek lägre men.. man vill fortfarande få

some efektion welll..

varför inte va en elegant player?

jag ska testa att va en player i 1 vecka.

Skulle ju inte bli skadad av det efter som det känns som jag alltid har varit den tjejen som alla gillar men vill inte ha.

Så varför inte testa att vara bara den som man drömer om men egentligen madrömen.

 

Det e inte svårt att veta vad killar vill ha..

jag menar dom e ganska simpla, så om man inte övertänker så mycket så kan man gå med vinst.

 

Men det finns ett problem!

 

Om man e en tjej och vill va en player så kan man lätt bli kallad för slampa eller hora eller nått annat ord för det.

 

Menigen e att jag bara vill ha kul och leva lite.

Jag e inte intresserad av att ha ett förhållande för tillfället.

 

Det jag e intresserad av är att faktisk må bra.

Och leva och satsa lite mer på livet och va det ger.

Jag vill öva på att släppa loss.

Jag vill ha äventyr

 

 

Kalla mig vad ni vill jag vill Leva mitt Liv!


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards