DreamsAreDreams

Alla inlägg den 10 november 2017

Av Andrietta Eliasson - 10 november 2017 19:27


Hejsan!

 

Jag är faktiskt ledsen och frustrerad :(

En av dom bästa lärarna jag har haft i hela min skolgång ska sluta mitt i terminen och det känns hemskt.

Hon hjälpte mig med så mycket, och nu vet jag inte hur det ska gå utan henne :(

 

Allt jag känner förs förta gågen är oro och något som inte e ovanligt ångest.

Hur ska man ta sig till väga nu?

 

Nej jag e inte så orolig att den nya läraren inte ska va bra, bara det att jag inte vet hur det kommer gå med mina kurser.

För jag har dubbla kurser som är inflättade med varandra och jag vet inte om min nya lärare lär fatta det.

så otroligt jobbigt just nu.

 

Det tar energifrån skolan..

 

Ha det!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards