DreamsAreDreams

Alla inlägg den 8 november 2017

Av Andrietta Eliasson - 8 november 2017 18:03


Halloj

 

Ja jag har inte skrivit på ett tag...

 

meen en summering kring 2017 e att det har varit annerlunda, det har hänt mycket ntt för mig men ändå inte.

 

Meen låt oss ta dom intressanta delarna här.

 

Jag har skaffat tinder och varit på ett antal dejter, jag låter dock igen veta det.

( nu tänker ni säkert men Tinder e la inte så farligt eller så intressant )


Kanske inte men det e inte bara det som är nytt för mig.


Jag har varit på en grej som är en skolgrej.

Andra dagen slutade det med att jag delade säng med en som bor  uppe i Norr.

NÄ vi låg faktiskt inte och e stolt av att jag inte gjorde de häller.


Men...

Jag fick inte mycket sömn den natten efter som vi låg och strullade/hånglade en del, och inte skäms jag för det.

Det känns bra att testa nått nytt att gå lite utanför sin säkerhetszon.


och om man ångrar vad man gjorde så..

Vad spelar det för roll?

Inget som kommer spela nån roll om 100 år.

inget livs viktigt beslut.


Jag tycker man ska ta för sig mer utav det livet erbjuder :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards