DreamsAreDreams

Alla inlägg den 17 september 2017

Av Andrietta Eliasson - 17 september 2017 19:40

Heej!

 

Vet att jag inte har skrivit på så länge men det är riktig skola på gång med högskoleförberedande, vilket gör att jag måste börja skärpa mig extra mycket och lägga in en högre växel i mitt arbete så när jag har tid så kommer jag skriva.

 

Meen 

ooooohhh Denna helgen!

SÅ bra och mysig.

En person från värmland kom till mig för att såklart vara med mig :)

Hela helgen var vi på små dejter i göteborg det va super mys och senare på kvällen så hade vi film maraton <3

super trevligt va det iaf :)

 

Vi gick in til liseberg för att endas få chansen att spela gitar hero ;D

Vår passtion för samma spel är ganska lika och spontan heten är på samma nivå.

och musiken klarar vi oss inte utan <3

 

Vi va även på univereum också mysigt och va inne i gbg när det åskade och regnade som mest ._,'

man kan ju säga att vädret inte riktigt va  på min sida, men fortaranade va det mysigt oavsätt vad :)

 

Meeeen...  Ha Det!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards