DreamsAreDreams

Alla inlägg den 17 augusti 2017

Av Andrietta Eliasson - 17 augusti 2017 22:42

Hej!

 

Som ni ser så har bloggen fått en ny header, helt ok faktiskt ;)

Jag gick ut från min säkerhetzone och gjorde lite nya saker.

Men iaf det viktiga är att jag är nöjd med den för det är ju trots allt min blogg igen annans.

 

Jag har även klippt mitt hår kort och faktiskt färgat det grönt men det har typ gått ut nu.

(ops kilppte det för länge sen innan änn lovet börja)

 

Vad som har hänt idag är att jag har besökt min nya praktik plats för att skriva under ett kontrakt, jag hoppas att dom kommer gilla att ha mig där och att jag kommer trivas :3

 

Jag har många kommande ideer för bloggens kommande inlägg, men om du har nått specielt önskemål eller frågor så är det bara att kommentera eller skriva i frågfältet ;)

 

Men... Ha Det!

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards