DreamsAreDreams

Alla inlägg den 13 augusti 2017

Av Andrietta Eliasson - 13 augusti 2017 21:19

Jag har målat en liten bild till min vän, för hon förtjänar den värkligen, såklart är jag igen konstnär men jag har en stor hobby med att måla och rita så jag tänkte att jag skulle skicka den till henne :)

Jag tycker den blev bra och är lite stolt över den :) men det ska man ju få lov att vara ibland :) hälst alltid om du frågar mig ._.

Men vi tog oss tid idag att spela tsm på Minecraft igen and guess wut...
Vi hittade fåglar xD
Vi tämde dom och gjorde dom till våra egna <3

( om du gillar att spela minecraft så har du faktiskt lov att joina denna surven B) )

Jag har många planer för kommande inlägg sååå missa inte det ;3

Mkey Bye!!!

Av Andrietta Eliasson - 13 augusti 2017 10:53

Hej!

 

Vi alla vet nu vid detta lager att headern är lite... Gammal.

Det är dags att börja förnya lite här på bloggen, sadly dho.

Så kan jag inte göra det idag jag håller nämligen på med nått faktasktigs bra ide men för att göra den måste jag tro på att jag kommer klara av det ._.

Men själv klart kommer ni få se vad det är i ett senare inlägg :3

 

Men varför inte njuta av några bok tips cuz omg,

mina favorit böcker dom bästa som finns.

Boken är skriven av Marie Lu!

En fantastisk för fattare jag älskar värkligen...

Den Unga Eliten

och

Rosen sällskapet en sån fantaskigt bok <3

just nu håller jag på att läsa 3an den sissta boken tror jag det är så sad :c

Midnatts Stjärnar.

 

Men.... Ha Det!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards