DreamsAreDreams

Alla inlägg den 25 februari 2017

Av Andrietta Eliasson - 25 februari 2017 22:13

Ovasätt hur mycket jag pratar oavsätt jag försöker synas, så finns jag inte där,du glömmer mig snabbare än vad vinden blåser. Det spelar igen roll vad jag gör, jag kan få dig och le men du lära glömma det. I flera år har detta på gått. Så det börjar bara kännas hemskt att bli ihåg kommen för det är bara det värsta dom kommer ihåg om mig. Det känns bara hemskare att synas och hemskare att höras. Vad man än gör så gör man fel vad man än känner känner man fel. Allt man gör blir fel.
Jag räcker aldrig till.

Se mig, hör mig, älska mig.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards