DreamsAreDreams

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Andrietta Eliasson - 15 februari 2017 15:58

Hej har varit borta jag vet. Men nu är blogg sesongen i gång igen och varför inte kicka igån allt med en spel reservu. Eller vad det nu kallas.
Spelet jag spelade var Adventure Time finn and jack investigation.
Det handlar om att du ska hjälpa andra men det stora hela är att du ska ha dance pary med BMO. Det var ett en mans spel så man kan bara spela som en. Spelet köptes i danmark och det kostade i svenska kronor 89.
Spelet får 5/5 batman logos
För det var roligt och inte för svårt men det blir nog lättare om man har ett kreativt sinne och var bra på engelska just detta spel var på eneglska men det är enkelt att vata vad man ska göra och vad man gör.
Spelet finns och hitta i gamestope även här i sverige.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards