DreamsAreDreams

Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 22 oktober 2016 09:37

Heej!


Jag tänkte efter som denna halloween veckan snart är över så tänkte jag ge er några last minut förslag till vad ni kan vara på en fest/halloween.


Så här kommer en hel lista.

Mumie

( använd lite toa papper ;) )

Vampyr

( sminak dej bleck )

Joker

Harley quinn

Batman 

Robin

poisen ivy

En super hjälte

Nalle puh

Hund

snapchat

zombie

pikacho

pokahontas

katt

chips påse

mödare

djävul

nån från din bok

låtsas att du glömde och klä ut dig men du har en svans

en disney karaktär

brandman

polis

enhörning

militär

Spion

ninja


Det var några st!

berätta gärna vad du ska vara :3 på

 

Av Andrietta Eliasson - 22 oktober 2016 08:32

Heej!


jag har kollat fördigt mysteriet på greveholm.

Den är ju helt underbar :3

Nästa på tur är sunes jul och den kommer jag se på öppet arkiv.


Ett halloween inlägg kommer snart igen troligen 2 st.

Så försvin inte för fort för dagen. 

för det SKA nämligen iaf komma upp ett idag.


Jag vet att detta inlägg är lite kort.

Men det är bättre in inget :)


Ha Det  :3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards