DreamsAreDreams

Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 12 oktober 2016 19:47

Boo!


( Det var jag kallar första intryck ;) )


Nej men Heej!


Jag har kollat omröstningen och där står det....

50% fest tips och 50% Tips för vad man kan vara

så veckan kommer vara en Tips vecka...

MEn för att det ska låta bättre så kommer det troligen vara Tips och Test.

För om jag ska vara ärlig så måste man ju testa lite saker inför halloween :D


Men låt os gå in på vad jag kommer ge för tips..


T ex Fest tips då lär jag ge tips på hur du kan göra enkla men dyra eller helt gratis dekrationen... det beror på hur mycket pengar man vill lägga ut på sin fest ;)

Och själv klart kommer tips om vad du kan göra för snacks och egna drycker ;)

( Nej mina recept kommer ej innehålla alkhol )


( psst festen blir inte roligare för det ;) )


Och kanske kan jag till och med få in lite tips om vad man kan göra på sin fest ;) eller kanske nån annans :O


Tipsen om vad du kan vara på halloween kommer jag försöka göra så enkla och billiga som möjligt ;)

för vem vill slösa massa pengar på halloween när det finns mycket enklare sätt ;)


Men nu vet ni nog vad som kommer upp nästa vecka.

Hoppas ni kan få en bloodig vecka   




 

Av Andrietta Eliasson - 12 oktober 2016 19:38

Haloj!
Jag har igen aning vad hag har målat...
Den är inte presid nr 1 men han är ju lite söt vilket är posetivt xD

Elller vad tycker ni???

Jag skrev inte min signature på för jag...
Tyckte inte den blev helt toppen men jag lovar attt fortsätta skriva min signatur i fortsättningen :)

Av Andrietta Eliasson - 12 oktober 2016 17:22

Heej!
Några bilder kommer up idag och jag vill att ni ska bedöma dom. Det är bilder jag har målat och jag vet att vissa av dom är så ovanligt dåliga xc
Men iaf mer inlägg till folket :3
Okeeeej det lät ju sådär ...
Men iaf låt mig börja med min klara bild som tog unge fär 1 timme blev ganska stolt.
Gjorde grunden med en röd penna och jag börjar använda den nu när jag vill färg lägga bilden helt utan nån form av svart.
Och jag använde en mörk brun penna till ytor?? Vet inte hur jag ska förklara :/

Meeen! Här är bilden ni ska få...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards