DreamsAreDreams

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 11 oktober 2016 10:02

Hej!

Det finns mycket man vill ha..
Som...
Väldigt mycker.
Men det finns mycket annat som man bör tänka på.
Själv vill jag skaffa ett djur. Men jag vill också fixa ett körkort eller typ börja övningsköra.
Och då troe jag körkortet går i första hand.
Men det är ju så enormt svårt att kunna spra pengarn när man ser massa saker som man villa ha.
Som t ex mat.... ._.
Mat är väldigt viktigt och gott.
Men det man oftast slösar mest på är ju massa skräp mat och godis... det är löjligt mycket pengar och inte nog med det tänk sen när man flyttar hemifrån det är myvket pengar.

Men nu kanske ni undrar varför inlägget heter fågel.
För att jag finderar på fåglar drf heter inlägget fågel.. låter ju jätte rimligt... eller inte... .-.

Men ni få ha det så gött :3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards