DreamsAreDreams

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 7 oktober 2016 15:48

Hej!!!

Fredagen har kommit och vet ni vad det betyder.....

...

Jag har igen anning ._.'

men det jag vet är att jag håller på att måla och att jag är på nått sätt ledsen.

Jag har saknat min bästis även om vi träffas och pratar.

Men när jag åker i från mitt <3

så blir jag ledsen för det med...

jag tror det som krokar och är själva kärnan i detta är min praktik.

för jag orkar alldrig den det känns som den bara tar min tid och det är väldigt jobbigt.

efter som jag lägger mer tid på min bästis och mitt <3

jag har nästan alldrig den tiden jag behöver för nått :c

Och jag vet att min bästis alltid finns där och jag vet att mitt <3 finns där för mig.

men det känns att mjag alldrig finns för dom.

Dom båda är värkligen mitt allt..

Dom är bättre än två hundar i hela värden til och med 4 hundar.

tilll och med alla mina bätman grejer och det är många .-.

Men ibland känns det som man alldrig räker till :'c


jaja....

sad life....


jag har lovat att alltid vara därför dom och även om det är ledsamt och åka ifrån den andra...

så är mitt hej då alldrig ett hej då för jag lovar vi syns snart igen  ;)


Ha Det.... På en fredag..


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards