DreamsAreDreams

Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 6 oktober 2016 19:11

Heej


Och ja jag vet att jag har uppdaterat dåligt men om dett fanns ett sätt att man kunde spara ett inlägg oc sedan sända ut det direkt så skulle det vara linte enklare när jag har långa praktik och skol dagar.


Meeeeen.....

jag tänke att ni ska veta vad som är inkommande för heligen :3

och det blir måling...

waw..

.-.


Men självklart ska ni få det ni begär :3

och efter som jag har en bra app just nu så kan ni få det jag har gott igenom :)


Det var 33.3% film och 66.7% målning.

Så vad kan ni se fram emot....

jag tänker faktisk utmana er på samma uppdrag jag får av appen Canvas Tutor. Eller kanske nått annat.

Och den finnaste teknigen jag tycker har lyckats med uppdraget eller flera kommer komma upp på bloggen.

skicka era tekninga till min kik som är Pepzan

och så ska jag bedöma era tekninga detta är helt frivilligt jag behöver inte lägga upp det på bloggen om ni inte vill.

Men....

Jag skulle älska att se era konstvärk....

För jag tror ni är otroligt duktiga :3

 


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards