DreamsAreDreams

Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 5 oktober 2016 07:21

Hej alla!
Tänkte göra en why so serious about....
Ord...

Och tänk på att jag inte har nån menig att förelämpa eller nått annat jag är ju licom inte seriös såååå....
Take it easy ?

Varför är man så seriös när man bråkar om ord t ex ordet Kex och kommer ju en massa och säget nä det heter inte kex det heter ju schex.....
Jag säger kex punkt slut det är det som står på paketet det står inte schex på nej fet står med stora bokstäver KEX!
Men då får man ju detta på sig... Heter det kyrcka också då eller??
....
._.'
Min stora fråga är varför änns börja denna argumentastion när du visste vad jag menade alla säger ju olika eller är det så svårt att acceptera detta xc
Och inte nog med det jag hoppad att jag inte är den ända som säger detta.
Men popcorn....
Jag utalar det ordet engelsk för det låter så mycket bättre och det går inte att säga på svenska det är shit svårt xc
Men om man ändå fattar vad man menar så behöver du väll inte på peka detta och skappa en lång argumentastion som inte leder nån vart.
Lixom dom som jobbar på bio bryr sig inte...
Så varför ska du.
Har du haft detta broblem så bärrata gärna fin historia i kommenatren :3

Ha det bra!!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards