DreamsAreDreams

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 4 oktober 2016 19:20

Hejsan allihopa!
Idag har jag varit på gymnasie mässa för att respentera min skola och det var kul bara att vissa 01 var så kasiga man kunde säga en sak till fom och dom bara gick där ifrån xc
Men det helt otroliga var att jag träffade mina gammla lärare dom gjorde mig så glada att träffa dom :)
Men jag hittade några som var intressedade av våran skola och våra linjer jag hoppas värkligen att det går bättre för dom andra som kom efter mig eller som var där före mig.
Ni får en extra dag att rösta gör jag har tyvärr inte tid idag det har hänt väldigt mycket på en dag men va inte oroliga ni kommer så klart veta vad som kommer inför lördag och söndag.

MEN!!!!......

Jag tänkte göra en extra sak för er ni får skriva ner en online spel i komentaren och det spelet tänker jag skriva och dkriva mina åtankar kring :)

Ha det!!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards