DreamsAreDreams

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av Andrietta Eliasson - 2 oktober 2016 10:38

Heej!
Ännu ett inlägg om tips och test ;)
Jag har köpt ett nytt spel.
Och det är Lego Batman 2 DC super heroes.
Jag har redan 1an på dc så jag tänkte ta denna på xbox 360 och jag köpte det på gamestop och det ligger under 200kr så man slösare ju inte så mycket pengar.
Utan det kostade 149kr exakt och jämfört med 1an så är denna mycket roligare den har lixom en hanling som kan kan följa med i och då blir ju spelet lite roligare.
Inte nog med det så ska du kunna soela som andra hjältar och skurkar om du inte kör story mode.
Efter som jag tycker det är synd att detta spel är i lego men inte så att jag inte tycker om lego spel det är helt okej om man har tråkigt. Men detta spel får 3/5

Av Andrietta Eliasson - 2 oktober 2016 08:55

Halloj!

Jag har testat en app inget vanligt spel utan nått man ska kunna lära sig av.

Appen heter Canvas Tutor.

och det är en målar app för oss som vill bli lite bättre på att måla som jag alltså haha

...

well thats was akward.

Anyway!


På denna appen får du ett uppdrag om vad du ska måla sedan skickar du in det på appen aka tar ett kort

och sedan bedömer dom det du har målat om du lyckades med uppdraget får du det dom belanade dig med.

Men menigen med spelet är att tjejen på appen ska växa och bli stor om du missar ett uppdrag.

blir hon genast mindre och du backar i poängen du har samlat.


 

Denna app finns dock inte på App store utan ändas Play butik

Men efter som jag tycker attt denna appen är så otroligt bra när det gäller att kunna utväkla sig inom målnig.

så får den 4/5 Batman logos


Ha Det :3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards