DreamsAreDreams

Alla inlägg den 30 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 30 augusti 2016 17:35

Hej!!
Denna dag på praktiken är klar :3
Dock så glömde jag mina papper jätte kul .-.
Dom är jättw viktiga för utan dom får jag inget ccn :c
Och för er som inte vet vad det är så är det som ett skol bidrag ;)
Jag vet att detta blev ett kort inlägg men det blir lätt så när man inte har en dator :c
Men iaf glöm inte att rösta på omröstnigen ;) efter som månaden är snart slut :3
Men håll i er stormen kanske kommer snart men glöm inte att hoppas på solsken :3 för vad som än händr kommer alltid rebegågen som skapar nya hopp... :)

Av Andrietta Eliasson - 30 augusti 2016 09:57

Hej!!
Just nu är jag på väg till min praktik.
Och jag hoppas att set ska gå bra idag jag är lite trätt men det ska nog gå iaf jag tänkte sriva senare idag om vad som är skillnad mellan twinade batman och o täknade och så tänkte vi hylla ut denna månaden utav bloggade då ni får veta hur många som har besökt bloggen denna mådanen :3
Och det är en ganska stor siffra :3
Och själv klart kommer jag besöka alla dom som har blogg och besökt mig :3 så nu ska jag göra så många inlägg som möjligt idag för att tacka och hylla alla som har besökt denna bloggen denna måndaden och hylla bloggen såklart ;)
Så håll dig updaterad :3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards