DreamsAreDreams

Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 29 augusti 2016 17:44

Hej!!
Även om jag inte skriver nått om det så håller mitt liv på att rubla och om allt rasar som jag har byggt i hop så gör jag inte om det igen. Efter som jag lägger ett sånt själ i vad vad jag gör och mot andra alltså så som jag bygger upp mitt liv så har jag inte orkan att allt ska rasa ner igen...
Så om allt rasar så rasar allt med mig...
Visst man måste resa upp igen men om hela sitt liv bara rasar så har unte jag den orken längre att lyfta upp mig själv det har hänt många gånger.
Så allt jag kan göra är att strunta i det men inte släppa det aå det rasar helt..

Ps bilden nedan har jag målat.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards