DreamsAreDreams

Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 22 augusti 2016 16:40

Heej!
När jag höll på att svara på en komentar via mobilen så blev det lite konstig jag skrev två ord och när jag väll kollade eller fick min fokus nån annan stans så råkade jag kl8cka på publicera ;-;
Men iaf nu ska jag fixa att jag svarar ordekligt :/
Jag fick en kommentar om att en oerson ville gärna fortsätta plugga i skolan.

Och jag förstår denna personen.
Om jag skulle vara i samma sits som denna person så skulle jag faktisk göra så här........

Jag skulle gå till bibloteket och lära in mig saker helt själv visst det kan värka tråkigt men för att göra det hela intresantare skullle jag skapa en yt kanal en ny blogg eller en egen sida där jag kan skriva ner fakta så som jag har lärt in mig :)

Det kommer troligen ett senare inlägg så va uppdaterad :3

Ha Det :3

Av Andrietta Eliasson - 22 augusti 2016 09:02

Nu är det dags att börja i skolan igen. Och enligt mig ska det bli roligt efter som jag har saknat mina vänner och att lära mig nått nytt.. Kalla mig för pluggis men jag älskar att lära mig nått nytt.
Men iaf min skol start outfit är på bilden nedan för och det är mina klasiska skolstart kläder :D och ett par paladium skor som mamma köpte tilö mig från footaway :3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards