DreamsAreDreams

Alla inlägg den 20 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 20 augusti 2016 12:57

 

Catwomen

 

 

Catwomen är en helt vanlig katmänniska då menar jag en person som har katt.

och hon och hennes katt är riktiga bästa vänner katten beter sig som en hund så bär vänner är dom :3

men iaf innan Catwomen blev Catwomen så var hon en sekriterare men hennes chef slängde ut henne från fönstret från hög huset där han jobbade och hon jobbade Catwomen var döende.

Hennes lojala katt såg detta och tekniskt sättt gör henne till en katt genom att roppa på alla katt vänner.

katterna börjar slicka upp hennes blod samt som dom spottar ut deras saliv i blodet.

Men hon vaknade till hos bruce wayn ( sorry min stavning )

som hon tror är hennes hjälte. 

så Catwomen är förälskad i honom men här kommer den lite knepiga biten.

Catwomen är också för älskad i batman  och vill helst inte döda honom.

och som ni vet dödar Batman inte han skadar bara folk.

( Men ni vet när man säger att när en katt strycker sig mot en så vissar den att du är den att katten gillar och typ äger dig så är Catwomen )

så ja Catwomen och Batman vet vem dom är men dom skadar hälst inte varandra.

 

Man kan säga att Batman och Catwomen har ett specielt band :3

 

 

Av Andrietta Eliasson - 20 augusti 2016 09:19

Heej!

 

Idag kanske jag ska iväg till göteborgs kalastet jag vet faktisk inte så det ligger på kanske.

men iaf jag skla spela minecraft med min småfebriga kille :3

så det lär komma upp lite inlägg för skojs skull :3


Och nej det betyder inte att jag helt plötsligt ska bli en minecraft blogg

 

Men det är det att jag vill gätte gärna vissa hur jag gör och hur jag har det roligt i vardagen :3

och då tänkte jag varför inte nån enstaka bild när jag spelar minecraft :3

 

tyvärr blir det igen bild på detta inlägget men ni övelever ju :3

 

Ha Det c:

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards