DreamsAreDreams

Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 19 augusti 2016 14:04

Harley Quinn

 

( Harley Quinn är den bästa super skurken enligt mig hon är min favorit utav alla tjej skurkar :3 )

 

Hennes riktiga namn är Harleen Frances Quinzel.

Hon var en psykiatrisk praktikant på Arkham Asylum. 

Där hon undersökte de intagna psykopaterna.

Där träffade hon även Joker och blev förälskade av honom.

i början lurade Joker bara henne men blev sedan också smått förälskad i hennes galen hete vilket Joker gjorde att hon blev det.

Han tvingade eller nja han mer gjorde så att Harleen hoppa ner i dom farliga gifterna som han ramlade i så att hon blev mer som han.

Så nu är dom ett bar och det va så Harley Quinn kom in i Batman.

 

     

Av Andrietta Eliasson - 19 augusti 2016 10:01

Hej!

Som ni kanske inte vet är jag en Batman tjej som sammlar på batman :3 saker....
Men jag tänkte vissa vilka mina favo saker är och vart jag köpte dom och för hur mycket :3
Dom mesta sakerna lär komma från game stop eftet som det är mina favorit affär :3
Men iaf bilden du ser ledan är på en slaks plånbok väska skulle värkligen tagit en bild när jag har på mig väskan men min syrra har mammas kamra för till fället xc
Då ni får nöja er med bilderna på själva väskan :3
( och ja jag vet det ser lite konstig ut hur jag tar kort osv men jag vill värkligen börja lägga mer tid på bloggen :3 )

Väskan kostar exakt 299kr jag tyckte det var ganska dyrt men jag fall pladask för den så jag köpte den :3

(Första bilden är fram och andra back :3
Så klart kan du änvända sidorna av väskan hur du vill c: )

Och förlåt att bilderna bara blir snea på mobilen :(

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards