DreamsAreDreams

Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Andrietta Eliasson - 11 augusti 2016 18:20

Hej!
Jag tänkte skriva detta inlägg på fatorn men bilden vill inte över föras.
Så det blir lika bra via mobilen.
Iaf mina nya skor har kommit som mamma köpte på footaway.
Det gick snabbt och bra det ända dåliga är ju att man inte kan prova skorna först :(
Men det tog ändas typ 3 dagar för dom att komma fram och det är inte dåligt ;)
Jag tog inte kort på skorna så ni får föreställla er själva.
Och varför jag inte tog kort är för jag inte orkade lägga in min själ i bilderna :/
Men iaf jag beställde ett par joggin skor vilket kommer i från addidas :3
Ja men vad trode du helt vanliga addidas skor :D
I nästa inlägg kommer jag skriva om Catwomen :3 eller så kanske det blir nått helt annat ;3
Och ursäkta mig för den snea bilden :/

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards