DreamsAreDreams

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Andrietta Eliasson - 10 februari 2016 16:51

Hej!

 

 Jag är så lättad för vårat prov ska flyttas till näst nästa vecka på mådag hoppas jag klarar det x/

Just nu försöker jag öva in så mycket som möjligt men jag tappar fokus under lektionen hela tiden vad ska man göra?

 

Efter som jag har slutat på min gammla praktik plats så letar jag efter en ny men det går inte så bra :(

det är svårt att hitta en ny som jag inte har så lång avstån ifrån inte längre än till skolan får man inte vara på.

det tar ungefär för my att åka till skolan 1 Timme och 30 Minuter och min föra praktik plats tog 2 Timmar.

Men nu är det bara ut och leta igen :)

 

Vad tycks om den nya headern? ;3

visst är den fabulös :)

Mer saker kommer hända här på bloggen så smånig om men jag gör mitt bästa för att för nya bloggen och uppdatera den.

 

Det är ganska mycket med uppgifter i skolan just nu.

vilket är ganska segt men det går bra jag kämpar och kör på.

just nu gör jag ett stort arbete med min yrkes linje men det är inga problem eller jo det är det.

Det är inte så lätt att hitta all den fakta man behöver så man måste läsa, läsa, söka och söka.

 

Det var allt för detta inlägget :)

nytt inlägg imorgon troligt viss om inte blir det på fredag :3

 

Ha Det ;)

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards