DreamsAreDreams

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Andrietta Eliasson - 26 januari 2016 22:16

Hej :3


Tisdag...  förlåt att jag gör så sena inlägg men det är det att jag kommer hem senare och sen äter jag och sen går jag och lägger mig oftas :c

 men det ska bli bättring på det ;)

 Men iaf jag har igen anning vad jag ska skriva om.. ._.

'' like realy?! ''

Ja mitt liv är lite lång tråkigt just nu men om du inte tror mig kan du ju skriva en fråga eller två i kommentaren ;3

Iaf jag tänker lägga upp en bild då och då på mina konstvärk ;)

och om ni säger nä du snodde den från google så säger jag bara tack för vissa bilder kollar jag på google och målar av där i från :3

Så om du skriver det tar jag det ändas som en komplimang :3*

Det skulle betyd guld mycket om du gav mig en kommentar vad jag ska göra för något i nästa inlägg :3

Tack;)


Hoppas eran tisdag har varit bra :3


Ha Det :3


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards