DreamsAreDreams

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Andrietta Eliasson - 18 januari 2016 21:18

Hej!


Jupp varf berädd jag kommer göra er besvikna :c

Jag sa att jag skulle göra ett roligare inlägg men...

då behövde jag min mobil till hjälp och min mobil väggrar samarbeta med datorn men blir ju bara så arg   

Inget funkar ju så som jag vill man får ju panik på saker och ting ._.

aja för att inte göra inlägget allt för tråkigt så tänkte jag bärja med en sak som heter veckans låt ;)

och så tänkte jag vissa min favorit muterande disney prinsessa ;)


Veckans Låt!!

 


 

#spotify

 

Veckans låt blev Kiss Me MED Ed sheeran

Jag tycker att denna låten är helt underbar och får mig bara att sväva iväg i tankarna :3

Den är ganska lugn men ändå lite fart ;)

perfect när man åkeer någonstans c:

 

Och favorit muterad disney prinsessa är...

 

Merida


Och hon kommer ifrån filmen modig ( Brave )


Ha Det ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards