DreamsAreDreams

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Andrietta Eliasson - 15 januari 2016 16:49

Heej!!

Förlåt för att jag inte gjorde ett inlägg igår men det var bara för min dator -.-'

inte riktigt ville öppna någon sida jag kunde inte göra nått ;(

Men iaf jag praktiserade igår och idag det gick bra ska snart byta pratik :/

Tänkte göra en förendring på bloggen snart så ni får hålla koll lite gran om det plötsligt blir något nytt här omkring ;)

men jag vet inte vad mer jag ska skriva om och jag vet att jag inte har laggt ut några bilder men jag har dom på ett usb men dom är väkligen gammla kanske gö en litet inlägg där jag vissar gammla bilder ;)

vi får se men i heligen kommer det inte komma up så mycket för då ska jag åka iväg till min kille :3

Och på måndag ska jag komma på nåt roligt inlägg som ska komma upp här på bloggen 

bara för att det ska vara lite roligare att läsa men det får ni se då ;3


Ha Det ;)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards