DreamsAreDreams

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Andrietta Eliasson - 10 januari 2016 12:28

Hej alla fina Regnbågar!!!

ja efter som det har gått et tag tänkte jag berätta det gymnasium jag tog...

Det blev naturbruk för min del fast skulle nog bli mer gladare om jag fick gå på ett musik gymnasium.

inte det att jag inte kom in det gjorde jag men jaja det finns massa posetiva delar när jag kom in i mitt andra gymnasie val med natur bruk :)

för det första så fick jag 2 nya vänner på direkten och när väll sport lovet kom så blev jag Tsm med värdens underbaraste kille ;) eller var det studiedagarna :/

iaf mer om honom kanske i något annat inlägg.

Jag blev vän med alla i naturbruks gruppen och vi trivs bra tsm så jag hade tur ;)



 Ha Det :)


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards