DreamsAreDreams

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 14 februari 2015 16:58

Hej mina fina regnbågar ?
Skriver på mobilen och har ganska tråkigt har skaffat Twitter och tänkte twittra lite vad ni vill jag ska twittra om efter som jag har så tråkigt.
Skriv eran Twitter så jag kan följa er om ni vill eller om ni inte har det så ska jag bevisa att jag har skrivit det :)
Vad ska jag skriva på Twitter bestäm det :) och såklart ska jag bjuda på en bild ;)

Av Andrietta Eliasson - 14 februari 2015 13:27

Hej min fina Regnbågar   


Så idag har jag sökt på varör vi firar alla hjärtans dag och det jag fick fram var en gud som hete Valentine.

Men här kommer det roliga...

vi vet inte vad det är för esonen vi vet inte varför vi firade eller nått..

waw vilken bra förklaring för alla hjärtans dag

Men sen så såg jag en annan sida där det stog att man firade eller bevisade sin kärlek för vänner äler sin största kärlek...

Alvarligt man behöver inte bevisa att man älskar sin bästa vän för mig räcker det ju att vara en grym vän  


Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards