DreamsAreDreams

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 13 februari 2015 15:03

Hej Mina fina Regnbågar  

veckan har bara flygit i väg och som vanligt har jag varit vid tv eller vid datorn och spelat eller vid tv och ätit.

Kanske har jag gått upp några kilon haha    

Har igen anning vad jag skulle skriva men jaja det få gå endå.

Men i morgon så är det alla Hjärtans dag waw är det bara jag som kommer vara ensam?

varför ens fira alla hjärtans dag dom som är singlar kommer ju känna sig 4ever alone iaf jag   

eller är det menigen att just den dagen är man tvugen att hitta sin rätta...?

ghaa i don't understand the human's world   


Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards