DreamsAreDreams

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 7 februari 2015 18:15

 Hej Mina fina Regnbågar   

Så i detta inläget tänkte jag göra mitt första dagens outfit.

 

Tjock tröjan är från ullared jag älskar denna tröjan en utav favoriterna i gaderoben   

under den ett vanligt svart linne

Byxor jeans som är blå marine blå tror den är köpt på cubus eller hm.

Och satte up håret i en hård häst svans


 Det var dagens outfit inte bara det utan också en utav favortien C:

skriv i kommentaren om jag ska göra mer dagens outfit.


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 7 februari 2015 15:15

Hej Mina fina Regnbågar   


Idag tänkte jag bjuda på en stor sak jag inte brukar tänka på att säga till folk...

Nämligen hur min dröm kille skulle vara.

Om vi hade en rebelisk värd så skulle han nog vara den perfecta killen i värden.

Nej men lått os fortsätta hur den perfekta killen skulle vara för mig eller rättare sagt My dream guy C:

Detta är några punkter jag tycker är vigktigt...


1. Han måste tycka om mig

2. Han ska inte röka snusa ta dråger eller vara ett fyllo.

3. Jag ska kunna säga mina drömmar till honom.

4. Han måste gilla att gamea med mig.

5. Han ska gilla musik och gilla att spela med mig.

6. Han ska gilla mig för den personen jag är.

7. han ska tro på mig och mina drömmar.

8.Han ska finnas där.


Det Var några punkter och nu det alla ni ha väntat på....

Jag gjorde faktisk en bild på en dröm kille om vi hade en revolation i värden.


 


kommer bjuda på många inlägg under lovet hehe ;D


Ha Det ;)

Av Andrietta Eliasson - 7 februari 2015 10:27


 

Verka som jag har börjat ge gitarr lektoner också haha ;D

Men om ni vill att jag ska lära er så är det bara att skriva i komentaren c:


Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards