DreamsAreDreams

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 6 februari 2015 20:49

 


Jag tog bilder på vissdoms ord För dom säger ganska mycket om mig :3

Bilderna är från We<3It

Mig på We<3It : Elixon


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 6 februari 2015 20:06

Hej min Fina   

Tänkte fixa en inspo Inlägg bilderna kommer nog antaligen dom jag har tagigt själv eller från we <3 It

Så var berädda när dom kommer !

Lava Yha   



Kort inlägg jag vet förlåt   


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 6 februari 2015 16:30

Hej Mina fina Regnbågar   

Idag fick jag sport lov så skönt Att komma hem och ta det lugnt.

Vilket ge mig mer tid att blogga eller vlogga   

Så ja men snart blir det en till vlogg vilket jag tycker är lite roligare än att skriva.

Änu en dag om ett prat om klasströjorna gha ska det alldrig ta slut alla vill få fram sin vilja vad är detta männniskor som bara får som dom vill eller....

Nej nu ska man inte vara sur bara för att personer hela tiden ska gapa och säga varör så nej och ja osv.

Just let me take a break ._.'

 på sport lovet ska man tydligen sporta eller??

VAd ska man göra på ett sport love tycker ni?

Själv tycker jg att man ska sita där i sängen se på serier och äta skräp mat det är riktig sport det vem äter snabbast upp pizzan och sen märker man att nån har ätit upp ens pizza folket är inte kloka nu för tiden... haha   


Ha Det :)



Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards