DreamsAreDreams

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 5 februari 2015 18:36

Hej mina Fina Regnbågar  

Tänkte bjuda på ett gammalt klipp när jag gick i 7an och var på scen.

Dett var då jag gick i 7an var väldigt stort för mig för 8an och rästen utav 7an fick inte vara med så kände mig stolt att dom ville ha med mig  

men detta var när jag gick i skolan det känns lite pinsamt att jag var bra eller dålig tycker jag är lite bätre nu men säge vad du tycker c:


Ha det :)

Av Andrietta Eliasson - 5 februari 2015 17:49

Hej mina fina Regnbgåar  

Ja när man går i 9:an så finns det nått som heter klass tröjor detta gör man i 9:an tsm med sin klass...

Och själv klart tänker man detta kommer gå jätte bra....   ._.'

Om man gick i en normal skola! låt mig säga detta det finns inget som heter normal på människor eller nått men nu änvänder jag normal ändå...

så Om jag gick på en normal skola skulle jaginte tänka såhär...

Efter som jag har byt skola så känns det lite konstigt fortfarande jag byte när jag skulle börja i 6:an

Och den skolan jag går på nu ligger ute på landet jag säger inte attt det är nått fel på landet men...

  

Jag är inte som dom hälften röker, snusar och dricker och dom har ingen bra smak egligt mig visst alla har olika smaker men ändå jag vill inte gå med konstig tröja deras humor är inte äns rolig dom skojar om lärare öl raggare tjejr.

Och ofta få man höra detta. Som flickan sa.......

Vadå ska jag skrata åt det eller  

aja men jag lovar att vissa våran klasss tröja när den är klar   


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 5 februari 2015 15:01

Hej mina fina regnbågar  

Jag kom ihåg att jag hade en gammal cabare video intro där jag är med och sjunger...

Tänkte lägga up den för den ger mig gammla fina minen men först vill jag ju veta om ni vill att jag ska lägga upp den.

Lite kaos i skolan om att välja cabare och klass tröjor men mer om det i senare inlägg   

Och om du just nu har en shit dag så säger jag till er....

Det Är Snart Fredag   


Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards