DreamsAreDreams

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 4 februari 2015 10:39

Hej mina fina regnbågar  

Hur har ni det bra hoppas jag.. Själv mår jag bra fast igår när jag tränade hemma så gjorde jag nått fel och har nu väldigt ont i knät   

Men men.. utan mistag har man ju inte lärt sig!!

Onsdag idag och det är ju bra snart fredag snart.. ._.

Men nu till det jag ville fråga er jag tänkte göra vloggar varje helg minst och du undrar jag vad ni vill se.

Och om ni inte har skrivit nått blir jag inte arg såklart jag inte blir nej... nej...

Jag blir bara gör arg   

Hahahaha nej jag skämta   

Men såklart kommer jag då vlogga om vad jag vill säga till er osv.

Men nu ska jag plugga vidare för att gjorde ett hemligt inlägg på skol tid obsi hehe  


Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards