DreamsAreDreams

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 3 februari 2015 19:07

Hej mina fina regnbågar   

Blev igen tränig för att jag hade inag träningskläder jupp dom har försvunit..

hur kan dom äns det blir väldigt arg   

Men jag tog på mig ett par gamla mukisar och en t-shirt och tränade ett pass hemma så jag fick nån träning.

Efter jag började i friidrott så blev jag ganska tränings beroende vilket inte är bra för jag är för smal säger min skolsköterska.. vadå för smal? jag tycker jag ser som jag ska se ut..

Min föra skolsyster sickade mig till en docktor för hon trode det var nått fel på mig efter som jag var kort och smal och m.m så ja i fyra skol år har jag fått gå till docktorn och ta onödiga blodprover man ska inte ha ett sånt bardoms minne   

I'm f*cking perfect, You are perfect, we all are perfect   


och nu ska jag ta en frukt och dricka yogurt!!


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 3 februari 2015 17:08

Hej mina fina regnbågar  

Idag ska jag träna på friidrotten fortarande inför tävlingar som jag lär inte vara med på   

Orkar jag en att träna? jag är ju ganska lat av mig haha   

Känner att jag gjorde en väldigt bra och nyttig middag när jag kom hem tog en panpizza...

Nej men man behöver iaf äta mer protoiner när man är friidrottare har jag hört eller   

jaja nu har jag iaf surf på mobilen så jag kan blogga där med.


Ha Det :)

Av Andrietta Eliasson - 3 februari 2015 12:42

Hahaa blev inte så bar men men ;D
  Hoppas ni tycker om den och om det bara blev en bild så haha får ni ha det att skratta åt   

Ha Det :)


Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards