DreamsAreDreams

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 2 februari 2015 19:39

Hej alla fina   

Ni kan inte fata hur glad jag är jag fick svar på min fråga från ett gymnasium.

Jag fruggade om jag kunde skugga en elev och jag fick välja dag och skriva mer frågor.

Jag gillar att sicka frågor och mejl till skolar kanske låter konstigt men på det sättet känner jag mig säker på vad jag kan välja vilket gör det eklare för mig  

så Ja jag är super glad men dock lite tveksam om jag ska välja att gå natur eller musik.

Jaja Man kan alldrig göra rätt eller fel val när det gäller en egna. Kom ihåg det   

 

Bjuder på en gammal bild när jag gick i 6:an skäms lite haha   

Av Andrietta Eliasson - 2 februari 2015 18:41

Hej alla fina regnbågar   

Tack alla som gav mig frågor och nu på era frågor tänkte jag bevara dom!  


So let's start   

Fråga Nr1: Hur länge har du bloggat?

Svar: Jag har bloggat... några gånger fast då har jag bloggat om spel och sånt hehe  

Fråga Nr2: Favorit maträtt?

Svar: Har igen speciel tror jag har ganska svårt att bestäma mig   

Fråga Nr3: Favorit årstid &Varför?

Svar: Det är nog våren för att på våren fyller jag år och jag gillar att se när blommorna börja komma och allt börja bli grönt  

Fråga Nr4: Vart går ditt drömresemål?

Svar: London Har varit där en gång och jag trivdes värkligen men jag vill också åka till barasilien har alldrig varit där    

Fråga Nr5: Hur fixar du din Mussak på bloggen?

Svar det är inte jätte enkelt att skriva men jag sökte det på YT på hur man gjorde och jag lärde mig ganska bra då kan göra en video på hur jag gjorde bara för dig   

Fråga Nr 6: Vad gör du helst på fritiden?

Svar: Jag älskar att vara med vänner och spela musik och sjunga Love to the music  

Fråga Nr7: Favorit ämne i Skolan?

Svar: Det är Musik,Idrott Och so/sv   

Fråga Nr8: Favorit Musik?

Svar: Jag har Igen jag gillar och lyssna på det jag känner för och hur jag känner mig men några utav mina favoriter är nog Ladykiler med Maroon 5 och uptown funk med bruno mars  


Så Det var alla frågor Hoppas ni tycket om dett inlägget och hoppas ni har en bra dag.

Som tack kommer jag Kolla in på era bloggar och läsa lite kankse lämnar en komentar eller två  

Iaf!!!!


Ha Det :)


Av Andrietta Eliasson - 2 februari 2015 18:31

hej alla fina regnbågar  

Förlåt för ett sent inlägg men iaf så tänkte jag nu läsa egenom era fina frågor och besvara dom..

I nästa inlägg efter jag har ändrat lite på mina gymnasieval   

Så ska jag så fort som möjligt fixa så ni får svar på era fina frågor.


Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards