DreamsAreDreams

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Andrietta Eliasson - 1 februari 2015 15:28

Detta inlägget är till för att ni ska få ställa era frågor i komentaren  

 

Av Andrietta Eliasson - 1 februari 2015 09:43

Hej alla Regnbågar   

Idag så kommer det inte hända nått känner jag därför tänkte jag att jag skulle fixa lite på bloggen.

Med andra ord bli mer vän med den osv.

tänkte också testa att länga ut en videovlogg men vet inte riktigt än kanske det händer kanske inte.

Iaf jag behöver frågor till min fråge strund ni får frråga vad ni vill det är bara att skriva i komentaren.

Och jag blir inte sur eller nått vad ni än skriver för frågor så fråga på så har jag frrågor till min fråge stund  



Ha Det :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Ovido - Quiz & Flashcards