DreamsAreDreams

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Amatör??!!

Av Andrietta Eliasson - 31 januari 2015 09:23

Hej alla På er min Regnbågar   

Idag tänkte jag när jag har läst några blogga och sen kollat min....

Jag ser ganska ut som en amatör i min blogg den är ju inte den finnaste utav alla.

Så det tänker jag ändra på Men hur jag är ju inte så jätte bra på bloggar   

Men jag ska försöka bräna lite mer kunskap om bloggar fast det kommer jag göra på min mac där jag har mina bilder och sånt. Allt jag kan säga nu är va redo på en förendring moahaha   


Ha Det :)

 
 
Linn♡

Linn♡

31 januari 2015 12:45

Din header blev jättefin! ♡
Roligt att du gillade videon:DD

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

Andrietta Eliasson

31 januari 2015 18:33

Tack och tack ingen för tipset och din videon blev bra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrietta Eliasson - 22 februari 2018 08:43


Hej!!! Igår så tatuerade jag mig och jag är så sjukt nöjd

Av Andrietta Eliasson - 10 februari 2018 12:45

  Halloj!   Vad är Rätt och vad är Fel, detta ä nått man tycker och tänker själv, självklart är vi oilka idiver som tycker tänker olika men ibland kan vi tänka lika dant men alla tycker inte lika dant kanske några men inte alla. Etik och Mora...

Av Andrietta Eliasson - 3 februari 2018 09:06

  Hej! Ja det var ett tag sen jag skrev här men ja sånt händer. Jag försöker köra så hårt som möjligt med mitt GA (gymnasie arbete) och även pugga så mycket som möjligt för att försöka komma in på högskola. Det är lite stressigt så drfär de...

Av Andrietta Eliasson - 14 januari 2018 11:58


Heej! Jag vet att jag är väldigt dålig på att skriva men nu är det bara såhär det är, man hinner inte alltid. I lördags va jag ute med mina vänner och dansade på en nått klubb. Det är favorit klubben att dansa på och deras slager bar är så grym...

Av Andrietta Eliasson - 7 januari 2018 12:00

    Heej!   Nu, idag börjar min sista termin i skolan och här liger jag sjuk.. det känns inte så jätte bra.. Det är mycket just nu som inte känns jätte bra, men året har bara börjat och jag va sjuk sen det börja. Jag hoppas att det komm...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.

Jag är en 99a,en helt vanlig tjej.
Min blogg handlar om mitt liv, skolgång och mycket mer :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att jag ska kalla er?
 Sötnosar
 Hjältar
 (Bat's) / aka Batmans
 Skurkar
 Någon annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mig p WeHeartIt

 

Black Moustache
http://www.cursor-switch.com/" target="_blank">カーソル・スイッチ

Twitter

 


Skapa flashcards